اسپری جداکننده ( ریموور ) چسب براوا کلوپلاست Coloplast کد 12010

Coloplast Brava Adhesive Remover Spray Code 12010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: کلوپلاست - براوا COLOPLAST - BRAVA
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
لطفا با ما تماس بگیرید
کمی صبر کنید...

اسپری جداکننده ( ریموور ) چسب براوا یک راه آسان برای جدا کردن چسب کیسه و هر نوع چسب از روی پوست شما می باشد. این جداکننده هیچ تاثیری بر روی اثر چسبندگی چسب کیسه بعدی نخواهد گذاشت و بلافاصله پس از خشک شدن، چسب به راحتی بر روی پوست می چسبد.

Coloplast Brava Adhesive Remover Spray Code 12010
اسپری جداکننده ( ریموور ) چسب براوا کلوپلاست کد 12010
Brava® Adhesive Remover
  اسپری جداکننده ( ریموور ) چسب براوا

اسپری  جداکننده ( ریموور ) چسب براوا یک راه آسان برای جدا کردن چسب کیسه و هر  نوع چسب از روی پوست شما می باشد. این جداکننده هیچ تاثیری بر روی اثر  چسبندگی چسب کیسه بعدی نخواهد گذاشت و بلافاصله پس از خشک شدن، چسب به  راحتی بر روی پوست می چسبد.

جداکننده چسب براوا به دو شکل اسپری و  پد موجود است. اسپری به شما کمک می کند تا به آسانی چسب کیسه را جدا کنید،  در حالیکه پد بقایای چسب را از پوست جدا می کند. همچنین، شما می توانید از  پد در مواقعی که خارج از خانه هستید یا در حال سفرید به خاطر سایز کوچک آن  استفاده کنید.  

ویژگی های مهم

بدون احساس سوزش



جداکننده  چسب براوا بدون هیچگونه احساس سوزش به شما کمک می کند تا به آسانی چسب  کیسه یا بقایای چسب را از پوست خود جدا کنید. این جداکننده بدون الکل است  بنابراین بدون ایجاد سوزش یا هر نوع آسیب به پوست عمل می کند.
 
سازگار با پوست



جداکننده  چسب براوا برپایه سیلیکون است و مشابه مواد دیگری که بر پایه سیلیکون  ساخته می شوند، سازگار با پوست است و کندن سریع و راحت چسب از روی پوست را  مقدور می سازد.
 
خشک شدن در چند ثانیه



 از آنجا که  این جداکننده ظرف چند ثانیه خشک می شود، تاثیری بر قدرت چسبندگی چسب بعدی  بر پوست ندارد و شما می توانید بلافاصله چسب بعدی را بچسبانید.

برند
کلوپلاست - براوا COLOPLAST - BRAVA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...